„Polska pełna innowacji” – pod takim hasłem zainaugurowano w poniedziałek 15 listopada kampanię Sieci Badawczej Łukasiewicz, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oferującej przedsiębiorcom wypracowanie wspólnie z naukowcami innowacji wspierających biznes.
Autorzy pomysłu przedstawiają Łukasiewicza za pomocą zbioru cząsteczek (symbolizujących pomysły, idee, odkrycia), który z chaotycznego ruchu przechodzi do formowania w obrazy symbolizujące innowacje, a jednocześnie odpowiadające czterem kierunkom badawczym Łukasiewicza. Łącząc świat nauki i biznesu (kolory biały i
zielony), sieć przekształca się w rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta. Dzięki Łukasiewiczowi każdy projekt B+R może stać się częścią wielkich zmian.
Kampania wizerunkowa skierowana jest do właścicieli firm i osób decyzyjnych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższej i średniej kadry zarządzającej, managerów. W grupie docelowej znalazły się również osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów
technicznych i technologicznych czy pracownicy obszarów badawczych – zwłaszcza w firmach, gdzie już trwają rozważania nad wdrożeniem innowacji.
Kampania potrwa do 3 grudnia i będzie prowadzona za pośrednictwem kanałów, takich jak: Facebook i Instagram Ads, YouTube Ads, Google Ads czy Programmatic. Dodatkowo wykorzystane zostaną duże portale informacyjne oraz Influencer Marketing i mailing. Działania będą realizowane przez agencje: Fabryka Marketingu i Today.
Sieć Badawcza Łukasiewicz to największa organizacja badawcza w Polsce i trzecia pod względem wielkości w Europie. Skupia 33 instytuty, których głównym celem jest prowadzenie prac badawczych kluczowych z punktu widzenia polityki kraju, a także komercjalizacja wyników tych prac. Sieć oferuje biznesowi unikalny system „rzucania wyzwań”, dzięki któremu grupa 4,5 tys. naukowców przyjmuje wyzwanie biznesowe i w nie więcej niż 15 dni roboczych proponuje opracowanie skutecznego rozwiązania. Co ważne – przedsiębiorcy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przygotowaniem pomysłu na prace badawcze, a jeśli odpowiedzią na problem przedsiębiorcy jest gotowe rozwiązanie, badanie lub certyfikacja, całość trwa jeszcze krócej. Łukasiewicz ma do dyspozycji ponad 400 laboratoriów, tysiące urządzeń aparatury badawczej, w tym unikalne na skalę kraju, Europy i świata. Działa w takich obszarach badawczych jak: Zdrowie, Inteligentna i czysta mobilność, Transformacja cyfrowa oraz Zrównoważona gospodarka i energia.
MK