Aktualności
Konferencje
02 Stycznia
Opublikowano: 2019-01-02

Konferencja „PR i Marketing Uczelni 2.0”

W dniach 27–30 stycznia w Pałacu Wojanów koło Jeleniej Góry odbędzie się konferencja Stowarzyszenia PRom „PR i Marketing Uczelni 2.0”. Wydarzeniu patronuje Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Przewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich.

Konferencje Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” to dla pracowników biur promocji i rzeczników prasowych doskonała okazja do poznania się i stworzenia profesjonalnej platformy do wymiany doświadczeń zawodowych. Podczas najbliższej uczestnicy będą mogli wybierać warsztaty spośród dwóch ścieżek tematycznych: PR-owej oraz marketingowo-promocyjnej. Wspólnym mianownikiem dla obydwu są zmiany, które wprowadza w dotychczasowym funkcjonowaniu uczelni Konstytucja dla Nauki. Warsztaty poprowadzą:

  • Tomasz Piekot: „Język 3 pach, czyli jak uczelnia powinna się komunikować z otoczeniem”
  • Natalia Osica: „Stwórz PRowy interfejs uczelni”
  • Anna Miotk: „Jak skutecznie mierzyć działania uczelni w internecie”
  • Bianka Siwińska: „Sztuka mądrego wzrastania. Jak sformatować program mentoringowy na uczelni”?
  • Maciej Orłoś: „Mów ciekawie i z pasją. Komunikacja niewerbalna i skuteczne przekazywanie treści”
  • Katarzyna Meissner: „Rebranding – okazja do wzmocnienia pozycji rynkowej na przykładzie Santander Bank Polska”
  • Łukasz Dębski: „Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii obecności uczelni w mediach społecznościowych w modelu SOSTAC”
  • Tomasz Boruszczak: „Emisja głosu dla mówców”
  • Bartosz Dembiński: „Spokojnie, to tylko awaria! Kryzysy wizerunkowe uczelni wyższych – instrukcja obsługi”

Szczegółowy program konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.prom.edu.pl. Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest Forum Akademickie.

MK

 

 

Dyskusja (0 komentarzy)