Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej Brief, działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza, organizuje III Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing (r)Evolution – nowe techniki, pomysły, rozwiązania”.
Celem tegorocznej edycji jest poszerzenie wiedzy teoretycznej związanej z prowadzeniem działań marketingowych w obszarze finansów, logistyki oraz wiodącej prym na rynku informatyki. Różnorodność tematyczna ma za zadanie wzbogacić przebieg prelekcji o szeroki zakres poruszanych kwestii wykorzystywania marketingu w wielu dziedzinach nauki. Będzie to również świetna okazja do wymiany poglądów i doświadczeń oraz integracji społeczności studenckiej z różnych uczelni z całej Polski.
Tematyka seminarium obejmuje takie zagadnienia jak: menadżer w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem; innowacje w obszarze zarządzania, marketingu; wykorzystanie promocji do budowania pozycji firmy na rynku; marketing internetowy; ekomarketing; marketing terytorialny; marketing polityczny; marketing usług finansowych; inwestycje we współczesnym rynku finansowym; nowoczesne rozwiązania w logistyce i opakowalnictwie; trendy w rozwoju opakowań; logistyka marketingowa; IT w marketingu.
Seminarium odbędzie się w dniach 23–24 maja 2019 roku. Wstęp na wydarzenie otwarty! Czynny udział dotyczy jedynie wygłoszenia prelekcji (brak publikacji pokonferencyjnej). Zgłoszenia udziału przyjmowane są do 12 maja.
MK