Aktualności
Konferencje
22 Stycznia
Opublikowano: 2021-01-22

Marketing w czasie pandemii

„Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej” – to tytuł seminarium naukowego organizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Wydarzenie odbędzie się 4 marca w formule online.

Celem spotkania jest głębsza refleksja nad zachowaniami podmiotów rynkowych w warunkach nowej rzeczywistości, w której żyjemy już od roku. Pojawienie się koronawirusa wywołało bowiem szereg nagłych konsekwencji nie tylko w sferze zdrowotnej, ale także gospodarczej. W trakcie seminarium poruszone zostaną kwestie wpływu pandemii na zachowania podmiotów rynkowych oraz pandemicznej rzeczywistości i jej przełożeniu na marketing. Na zakończenie zaplanowano panel dyskusyjny pt. „Pandemia jako czarny łabędź w nauce i praktyce marketingu”, prowadzony przez prof. Bogdana Mroza ze Szkoły Głównej Handlowej.

Do udziału w wydarzeniu zaproszono zarówno przedstawicieli środowiska naukowego, jak i reprezentantów praktyki gospodarczej, którzy będą mówić m.in. m.in. o zastosowaniach Internetu w działaniach marketingowych w dobie pandemii koronawirusa, kondycji branży e-marketingu w czasie pandemii czy marketingowym covid washingu. Wśród prelegentów są m.in. naukowcy z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Szczecińskiego, jak również prezesi i dyrektorzy marketingu oraz ds. edukacji i certyfikacji z takich firm, jak: ABM, InPost, Solar, KPMG, IAB, BMW Bońkowscy.

Seminarium odbędzie się 4 marca w godz. 10:00–15:30. Ze względów bezpieczeństwa odbędzie się w formule online. Uczestnictwo w nim jest bezpłatne. Formularz rejestracyjny i szczegółowy program znajdują się na stronie internetowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, które jest organizatorem wydarzenia. Patronat medialny sprawuje „Forum Akademickie”.

MK

 

 

Dyskusja (0 komentarzy)