Aktualności
Konferencje
09 Kwietnia
Źródło: www.pixabay.com
Opublikowano: 2024-04-09

O sztucznej inteligencji i digitalizacji w public relations i marketingu

We wrześniu w Rzeszowie odbędzie się konferencja naukowa „Cyfrowe horyzonty: sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu”. Trwa rejestracja na to wydarzenie.

Konferencja jest wspólnym przedsięwzięciem Akademii Górnośląskiej im. Wojciecha Korfantego w Katowicach, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Warszawskiego. To kontynuacja serii spotkań dedykowanych badaczom i specjalistom z dziedziny komunikacji marketingowej i public relations, mających na celu integrację środowiska naukowego oraz wymianę wiedzy i doświadczeń. Rzeszowska odsłona odbędzie się w ramach XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

W obliczu dynamicznych zmian w komunikacji społecznej i marketingowej, wyzwań cyfryzacji oraz rosnącego znaczenia etyki w działaniach komunikacyjnych, stawiamy sobie za cel zaoferowanie platformy do dyskusji o najnowszych trendach, badaniach i narzędziach w dziedzinie PR i marketingu – zachęcają do udziału organizatorzy wydarzenia.

Konferencja „Cyfrowe horyzonty: sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu” odbędzie się 20 września w Rzeszowie. Zakres tematyczny:

  • Narzędzia sztucznej inteligencji w komunikacji
  • Rola komunikacji w budowaniu świadomości społecznej w obszarze ESG
  • Etyczne wyzwania badań nad komunikowaniem się
  • Public relations, public affairs, dyplomacja publiczna w dobie digitalizacji życia społecznoekonomicznego
  • Rola badań marketingowych w epoce technologii cyfrowych
  • Narzędzia public relations w erze cyfryzacji
  • Narzędzia marketingu w erze cyfryzacji
  • Wpływ cyfryzacji na komunikowanie się firm z otoczeniem
  • Bezpieczeństwo informacyjne kraju i podmiotów gospodarczych
  • Nowe trendy i oczekiwania społeczne w obszarze informacji, w tym: działania informacyjne na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, patriotyzm gospodarczy, reputacja gospodarek narodowych
  • Prawne aspekty działań informacyjnych

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej wydarzenia.

MK

Dyskusja (0 komentarzy)