Elektroniczny obieg dokumentów, jak skutecznie wdrożyć lub zaktualizować repozytorium naukowe na uczelni, zwiększanie zasięgu i efektywności kształcenia zdalnego poprzez innowacje – to tylko niektóre z tematów, jakie tej jesieni zostaną poruszone w trakcie webinariów „Uniwersytet Przyszłości”.
PCG Academia wznawia cykl webinariów zatytułowany „Uniwersytet Przyszłości”, w ramach którego o nowoczesnych rozwiązaniach IT opowiadają ich użytkownicy – przedstawiciele wiodących uczelni z Polski i z zagranicy. W pierwszej edycji, wiosną zeszłego roku, odbyło się pięć spotkań z udziałem blisko tysiąca osób. Tym razem zaplanowano serię siedmiu webinariów, których tematyka obejmuje szeroki zakres tematyczny: od administrowania uczelnianymi procesami, tj. egzaminowanie studentów, po zarządzanie kształceniem na odległość, aż po przygotowanie do zbliżającej się wielkimi krokami ewaluacji działalności naukowej.
Harmonogram drugiego cyklu „Uniwersytetu Przyszłości”:
Partnerami cyklu są instytucje szkolnictwa wyższego z kraju i ze świata, będące odbiorcami usług dostarczanych przez PCG Academia, m.in.: Northumbria University (Newcastle), Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Zielonogórski, Uniwersytet SWPS, Instytut Badawczy Leśnictwa.
Udział w webinariach z cyklu „Uniwersytet Przyszłości” jest bezpłatny. Zapisy prowadzone są za pośrednictwem strony internetowej PCG Academia. Szczegółowe informacje o webinariach udzielane są pod adresem e-mail: info@pcgacademia.pl lub pod numerem telefonu: 669 917 029.
MK