18-19 kwietnia 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 4, Gdańsk, aula S 204 odbędzie się VIII edycja sympozjum „Przereklamowana konsumpcja”.
Organizatorami sympozjum są: Zakład Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Instytutu Psychologii UG i Laboratorium Psychologii Ekonomicznej.
W tym roku naukowcy, eksperci, praktycy będą dyskutować i poszukiwać odpowiedzi na pytanie: „Czym jest szczęśliwe życie”. Na problem będą patrzeć z perspektywy ekonomicznej i psychologicznej, a także przez pryzmat różnych okresów życia człowieka – od dzieciństwa do starości.
W trakcie sympozjum odbędą się prelekcje psychologów i socjologów, panel dyskusyjny pt. Wygodne życie – przeszkoda do osiągnięcia szczęścia? z udziałem ekspertów i praktyków, warsztaty dla młodzieży pt. „Tajemnice reklamy”, podczas których będzie można nauczyć się, jak reklama działa na człowieka oraz jak żyć mądrze i szczęśliwie w kulturze konsumpcji. W programie także prezentacja książki pt. „Tajemnice reklamy. O tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież” pod red. Anny Marii Zawadzkiej i Małgorzaty Niesiobędzkiej.