Elżbieta Baron z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Magdalena Anna Sprawka z Uniwersytetu Warszawskiego zostały zwyciężczyniami ogólnopolskiego konkursu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Celem zorganizowanego już po raz piąty konkursu była popularyzacja problematyki marketingu, handlu lub konsumpcji w środowisku akademickim jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki, a także zachęcanie studentów do podejmowania i zgłębiania tej problematyki. W konkursie mogli wziąć udział absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów uczelni publicznych, jak i niepublicznych, którzy przygotowali swoją pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu lub konsumpcji oraz w 2019 roku pomyślnie zdali egzamin dyplomowy. Na konkurs mogły być zgłaszane prace napisane zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
W kategorii prac magisterskich I zajęła Elżbieta Baron, autorka pracy „Zakupy impulsowe w Internecie na przykładzie aplikacji Instagram”, napisanej pod kierunkiem dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP i obronionej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Wyróżnienia zdobyli:
W kategorii prac licencjackich zwyciężczynią została Magdalena Anna Sprawka, której praca pt. „Sport celebrity endorsement jako element komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii promocyjnej Lecha Free #możeszwszystko” powstała na Uniwersytecie Warszawskim pod kierunkiem dr hab. Anny Jupowicz-Ginalskiej.
Wyróżnienia zdobyły:
MK