Konkursy

Konkurs na najlepsze prace z e-marketingu

Opublikowano: 2019-05-19

forum akademickie

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu organizują już po raz ósmy Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa. W tym roku można zgłaszać także prace podyplomowe. 

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

– Sam pomysł, aby IAB Polska przyglądało się pracom z zakresu digitalu, jest znakomity. Z jednej strony my, praktycy tego rynku, mamy wgląd w to, co najmocniej interesuje uczelnie w Polsce i samych studentów. Z drugiej – absolwenci już na starcie kariery zawodowej mogą otrzymać realne wsparcie ze strony środowiska skupiającego branżę i mają ogromną szansę, aby zostać dostrzeżonymi przez potencjalnych pracodawców. To również ich pierwszy nieraz kontakt z DIMAQ, a więc programem certyfikacji wiedzy i umiejętności e-marketingowych. Kompetencje cyfrowe są, wbrew pozorom, niełatwe do zweryfikowania. Raz, że obejmują wiele specjalistycznych obszarów, dwa – że dotyczą dziedziny szybko rozwijającej się, w której to co dziś najbardziej innowacyjne i nowe, za rok  bądź szybciej może pójść w niepamięć albo wyewoluować w nieznanym kierunku. Do tego standardy oceny umiejętności i wiedzy nie były jednoznaczne. W tym kontekście DIMAQ stanowi przełom, bo porządkuje wiedzę, posiada walor uniwersalności i jest bardzo wiarygodny. To, że całej procedurze patronuje najważniejsza branżowa organizacji oraz, że wymaga odnawiania w dwuletnim cyklu – wzmacniają znaczenie rynkowe DIMAQ. Tak z punktu widzenia posiadacza certyfikatu, jak i jego pracodawcy czy partnera w biznesie – komentuje Grzegorz Krzemień,wiceprzewodniczący jury DIMAQ UNI, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. W tym roku konkurs otwarty jest także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2019. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody:

  • najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ
  • najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ

Prace można zgłaszać do końca lipca. Ogłoszenie wyników w październiku. Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com.

MK


PARTNERZY

forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie