Konkursy

Młodzi liderzy podejmują pierwszy ważny krok w zawodową przyszłość

Opublikowano: 14.03.2018

forum akademickie
Od lewej: Robert Duczyński, Katarzyna Gajewska i Piotr Falkowski - zwycięzcy P&G CEO Challenge na Europę Środkowo-Wschodnią

Jak sprawdzić wiedzę i umiejętności zdobyte na uczelni z prawdziwym biznesowym wyzwaniem, z jakim na co dzień mierzą się managerowie międzynarodowego koncernu? Jak stworzyć strategię biznesową dla marki, której obroty przekraczają miliard dolarów rocznie? To tylko niektóre zadania, z którymi musieli zmierzyć się uczestnicy globalnego konkursu P&G CEO Challenge. Zwycięski zespół odbywających się w Warszawie centralno-europejskich eliminacji programu czeka kolejny etap rywalizacji – Europejskie Finały w Rzymie.

Konkurs, który poszerza możliwości zawodowe

Procter & Gamble, firma oferująca takie marki jak Pampers, Gillette czy head & houlders wyróżnia się podejściem do rozwijania, a także pozyskiwania talentów. – Najlepszym i najbardziej utalentowanym absolwentom otwieramy szerokie możliwości rozwoju i kariery – mówi Geraldine Huse, prezes P&G w Europie Centralnej. Według niej obecnie młodzi ludzie muszą mierzyć się ze znacznie większymi wyzwaniami, niż poprzednie pokolenia i aby poradzić sobie z nimi, nieodzowna będzie ciężka praca i ciągła nauka. – W stale zmieniającym się świecie, potrzeba uczenia się, zdobywania nowych doświadczeń i nowej wiedzy będzie towarzyszyć młodym ludziom cały czas. Nieustająca ciekawość, umysł otwarty na nowe doświadczenia i dążenie do zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości oraz szybkie reagowanie na nią, to cechy które umożliwią im obiecujący rozwój zawodowy. Między innymi takie umiejętności mogli sprawdzić uczestnicy P&G CEO Challenge.

Młodzi liderzy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej

Udział w konkursie, w którym zadanie jest oparte o markę jednego z największych graczy na rynku FMCG, to szansa dla studentów na rozwinięcie ich umiejętności i zdobycie doświadczenia, tak potrzebnego na drodze do kariery. Podczas tegorocznej edycji P&G CEO Challenge uczestnicy przygotowywali plan rozwoju dla
head & shoulders – jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetycznych na świecie, uwzględniając takie obszary jak marketing, logistykę i finanse. Praca nad zadaniem konkursowym wymagała od nich wyjątkowej szybkości w wyszukiwaniu i analizie danych, uruchomienia kreatywnego myślenia i koncentracji przy opracowywaniu strategii działania. Dodatkowo musieli poradzić sobie z różnorodnością zespołu w jakim się znaleźli i kwestią pogodzenia różnych punktów widzenia, a także stresem wynikającym choćby z upływającego czasu.

W zwycięskim zespole centralno-europejskiego finału, w którym udział brali uczestnicy z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii znalazła się trójka polskich studentów, którzy już w kwietniu wezmą udział w kolejnym etapie rywalizacji w Rzymie. Zwycięzcy podkreślają, jak ważne jest łączenie kompetencji z zakresu różnych dziedzin, by osiągnąć najlepszy rezultat. – Z udziału w P&G CEO Challenge wyniosłem bardzo wiele cennych doświadczeń. Jednym z tych najcenniejszych była praca w zespole, w którym mieliśmy bardzo różne punkty widzenia. Zamiast forsowania własnych pomysłów wszyscy dążyliśmy do porozumienia, a rezultat przerósł nasze oczekiwania – mówi Robert Duczyński z polskiego, zwycięskiego teamu.

Rzym to ostatni etap europejski, którego zwycięzcy zmierzą się w ostatecznej rozgrywce podczas światowego finału w Panamie. Główną nagrodą będzie możliwość udziału w prestiżowej konferencji „P&G 2018 Signal” w Cincinnati, która skupia wybitnych managerów i liderów świata biznesu.

Więcej szczegółów dotyczących projektu P&G CEO CHALLENGE znajduje się na stronie www.pgceochallenge.eu

Monika Erszman


PARTNERZY

forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie
forum akademickie