Aktualności
29 Października
Opublikowano: 2019-10-29

PROMYKI rozdane!

Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie tegorocznymi laureatami Promyków. Nagrody za ponadprzeciętne osiągnięcia w obszarze komunikacji, praktyki i działań promocyjnych w sektorze szkolnictwa wyższego przyznaje Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.

Promyki wręczono na uroczystej gali podczas XXXIII Konferencji „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe”, zorganizowanej przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, która odbyła się na Uniwersytecie Gdańskim.

Za działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze Nowych Mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka) doceniono Uniwersytet Łódzki za projekt „Wytrop nas”. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała Politechnika Warszawska za „Podcast Bobotechnika wyjaśnia”.

Z kolei za działania popularyzujące naukę oraz uczelnię nagrodzono Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie za „Ekologiczne torby z banerów reklamowych #UEK #WearFair”. Wyróżnienie przyznano Politechnice Warszawskiej za projekt „Zamień to w komiks! – wspieramy projekt Comixfy!”.

Projekty oceniane są zgodnie z następującymi kryteriami:

  • innowacyjność́ i kreatywność́ oceniane na tle standardowych działań uczelni w tym obszarze,
  • zgodność z powszechnie uznawanymi zasadami public relations ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów etycznych,
  • racjonalność i efektywność ekonomiczna,
  • uzyskane korzyści i siła oddziaływania.

Wyboru zwycięskich projektów dokonuje kapituła, w skład której weszli: Magdalena Bem-Andrzejewska (MNiSzW), dr Izabela Gontarek (Santander Universidades), Paweł Sanowski (IMM), Karolina Lewandowska (Centrum Edukacji i Rozwoju Efekty), dr Bianka Siwińska (Fundacja Edukacyjna Perspektywy), dr Beata Czechowska-Derkacz (Uniwersytet Gdański), Urszula Okulska-Deblessen (Politechnika Warszawska), Ewelina Winiewicz (Akademia Pomorska w Słupsku, członek stowarzyszenia Prom), Anna Kiryjow-Radzka (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, prezes Stowarzyszenia Prom).

Łącznie do konkursu zgłoszone zostały 22 projekty:

  • Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: „Święto Sera i Wina”
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu: „Liderzy wiedzy – Liderzy sukcesu”
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie: „Puzzle ilustracyjne przedstawiające Kampus UEK”
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie: „Ekologiczne torby z banerów reklamowych #UEK #WearFair”
  • Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie: „Akademia Przedsiębiorczości WNE SGGW”
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie: „Sukces z natury – content 2.0”
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach: „3. Śląski Festiwal Nauki KATOWICE”
  • Politechnika Białostocka: „Projekt integracji absolwentów PB z Politechniką Białostocką”
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach, spot promocyjny: „Uniwersytet opiera się na doświadczaniu”
  • Politechnika Warszawska: „Zamień to w komiks! – wspieramy projekt Comixfy!”
  • Politechnika Warszawska: „Strefa Młodego Inżyniera”
  • Collegium Civitas: „Collegium wiedzy – uczymy na przyszłość”
  • Uniwersytet Medyczny w Lublinie: „Mój #UMLub”
  • Politechnika Krakowska: „Kampania Rekrutacyjna 2019 oparta o nowoczesne narzędzie komunikacji ChatBot – Pan Rekrut”
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie: „Influencer marketing w SGGW”
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu: „Zintegrowana kampania promocyjna na rynki zagraniczne z wykorzystaniem instrumentów digital i video marketingu – Because… why not”
  • Politechnika Białostocka, konkurs: „Niesamowita Maszyna”
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach, spot promocyjny: „Uniwersytet opiera się na doświadczaniu”
  • Politechnika Warszawska, podcast: „Bobotechnika wyjaśnia”
  • Politechnika Warszawska: #wejdźdoświataPW
  • Uniwersytet Łódzki, akcja: „Wytrop nas”
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu: „Nowe media – rozwój kanału UEP na Instagramie”,

Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” jest platformą współpracy osób zaangażowanych zawodowo w tworzenie dobrego wizerunku oraz informowanie o działalności edukacyjnej i naukowej polskich uczelni publicznych i niepublicznych. Zrzesza pracowników biur promocji, rzeczników prasowych oraz specjalistów PR zajmujących się szeroko rozumianą promocją uczelni. Organizowane przez stowarzyszenie konferencje są okazją do wymiany doświadczeń oraz podnoszenia umiejętności w zakresie public relations, a warsztaty, spotkania i debaty mają ekspercki wymiar.

Red.

 

 

Dyskusja (0 komentarzy)