Aktualności
15 Marca
Źródło: US
Opublikowano: 2019-03-15

Uniwersytecka kampania Super Team nagrodzona

Uniwersytet Szczeciński zajął 3. miejsce w konkursie Genius Unversitatis 2019, organizowanym przez Wydawnictwo Perspektywy. Nagrodę w kategorii UCZELNIA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH  wręczono 8 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas XXXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2019.

Nagrodzony Super Team to konkurs, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Biuro Promocji i Informacji US. Został on skierowany do studentów I i II stopnia studiów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych. Celem Super Team było wyłonienie grupy, której wizerunek posłużyłyby do wsparcia kampanii rekrutacyjnej Uniwersytetu Szczecińskiego.

Zdjęcia zwycięskiej ekipy studentów wykorzystano w najnowszym informatorze US i na jego wizerunku oparto kampanię rekrutacyjną. Fotografie z profesjonalnej sesji umieszczane są na materiałach drukowanych promujących ofertę edukacyjną, na stronach internetowych i social mediach. Dodatkowo zwycięska drużyna zaangażowała się mocno w życie uczelni. Kluczowy jest jej udział w targach i spotkaniach z maturzystami, gdzie reprezentują Uniwersytet Szczeciński.

VII Genius Universitatis 2019, w którym Super Team został laureatem, to konkurs dla polskich uczelni na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Prace w siedmiu kategoriach (reklama prasowa wspierająca rekrutację, event wspierający rekrutację, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy, video online, gadżet promocyjny) oceniała kapituła, składająca się ze specjalistów zajmujących się na co dzień marketingiem, reklamą i social media.

Karolina Płotnicka-Błach

Dyskusja (0 komentarzy)