Z początkiem czerwca do Klubu Partnerów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie dołączył Kearney – wiodąca globalna firma konsultingowa. Celem współpracy ma być połączenie akademickiej wiedzy z gospodarczą i biznesową praktyką.
Klub Partnerów SGH powstał w 1998 roku jako wspólna inicjatywa polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw
oraz władz Szkoły Głównej Handlowej. Ideą jest łączenie świata akademickiego z biznesowym. Chcąc przystąpić do tego gremium, firma musi spełniać kilka określonych warunków: posiadać stabilną pozycję i uznaną renomę na rynku, kierować się zasadami etyki biznesu, wspierać rozwój zawodowy swoich pracowników, a jednocześnie być otwartą na współpracę z instytucjami edukacyjnymi i w zgodzie z ich misją umiejętnie konfrontować potrzeby gospodarki z profilem kształcenia uczelni i sylwetką zawodową jej absolwentów.
Współpraca edukacji i biznesu jest niezbędna dla obu stron. Wiedza akademicka stanowi doskonały fundament zawodowego życia, zaś jej wykorzystanie w biznesowej praktyce jest naturalnym sposobem jej weryfikacji i dalszego rozwoju. Cieszymy się, że współpracując z SGH w Klubie Partnerów będziemy stanowić ogniwo łączące te dwa światy. Celem Kearney jest pomoc biznesom na całym świecie w strategicznej transformacji w najbardziej złożonych kwestiach, jak zrównoważony rozwój, efektywność czy digitalizacja. Mamy nadzieję inspirować studentów SGH do wyboru ścieżek rozwoju, w których będą mogli najlepiej zrealizować swój potencjał – mówi Krystian Kamyk, partner zarządzający Kearney w Polsce.
Kearney to międzynarodowa firma doradztwa strategicznego. Zatrudnia na całym świecie ponad 4 tys. pracowników, z których część jest absolwentami SGH. W Polsce działa od 1990 roku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla branż takich jak m.in.: finanse i bankowość, handel i dobra konsumenckie, telekomunikacja, energetyka, przemysł ciężki, transport i logistyka.
Cieszę się, że tak renomowana firma konsultingowa, jak Kearney wstępuje dziś do Klubu Partnerów SGH. Jej konsultanci są absolwentami najlepszych uczelni i posiadają bogate doświadczenie zdobyte w różnych sektorach i branżach. Dzięki nawiązanej przez nas współpracy nasi studenci mogą nie tylko skorzystać z wiedzy i doświadczenia Kearney, ale także wziąć udział w profilowanych szkoleniach, stażach, warsztatach i seminariach. Od lat jedną z wiodących cech wyróżniających SGH na rynku edukacyjnym jest łączenie studiów z praktycznym aspektem wykonywania zawodu. Współpraca z firmą Kearney jest kolejnym krokiem do realizacji założenia, że wiedza powinna być poparta praktyką – przekonuje dr hab. Piotr Wachowiak, prof. SGH, rektor Szkoły Głównej Handlowej.
Członkowie Klubu Partnerów SGH, realizując swoje strategie biznesowe, współpracują z SGH w minimum jednym z
czterech obszarów: employer branding i rekrutacja, edukacja i nauka, wzmacnianie potencjału SGH oraz projekty
społeczne.
MK