Wydział Historyczno-Socjologiczny UwB rozszerza współpracę z Isobar Polska
Wydział Historyczno-Socjologiczny Uniwersytetu w Białymstoku podpisał umowę z Isobar Polska. Umożliwia ona rozszerzenie współpracy nawiązanej przez firmę i największą podlaską uczelnię 4 lata temu.
Isobar jest globalną, nowoczesną siecią agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, członkiem grupy Dentsu Aegis Network. Korporacja obecna jest na 40 rynkach na całym świecie, m.in. w Polsce. Jeden z oddziałów Isobar Polska, Digital Operations Hub, od 2010 roku mieści się w Białymstoku. DOH zajmuje się monitoringiem i moderacją mediów społecznościowych, a także tworzeniem ich treści, designem oraz obsługą klientów.
Dzięki współpracy najlepsi i najaktywniejsi studenci socjologii (studiów drugiego stopnia) będą mogli odbywać praktyki oraz płatne staże w dziale moderacji i monitoringu w Isobar Polska. Nowa umowa przewiduje także m.in. wspólny udział przedstawicieli firmy i uczelni w konferencjach naukowych, warsztaty i wykłady z udziałem pracowników Isobar Polska i współpracę promocyjną.
Umowa została podpisana z inicjatywy dyrektora Instytutu Socjologii i Kognitywistyki UwB, dr. hab. Jana Poleszczuka, prof. UwB. Koordynacją współpracy ze strony uczelni zajmie się dr Ewa Dąbrowska-Prokopowska.