13 i 14 listopada 2017 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się III edycja konferencji dla liderów zarządzania uczelnią połączona z ceremonią rozdania nagród LUMEN 2017.
Od trzech lat LUMEN wspiera i integruje społeczność osób profesjonalnie zarządzających uczelniami w Polsce. Tegoroczna Konferencja realizowana jest pod patronatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz w bliskiej współpracy z Fundacją Rektorów Polskich i KRASP. Patronat nad wydarzeniem objęła również: Rada Główna Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Konfederacja Lewiatan, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej.
„Forum Akademickie” jest patronem medialnym wydarzenia.
Istotnymi aspektami i korzyściami wynikającymi z uczestnictwa w Konferencji LUMEN 2017 są: Debata o implementacji Ustawy 2.0 widzianej z perspektywy jej twórców, ekspertów dziedzinowych oraz licznie zgromadzonych przedstawicieli społeczności akademickiej; Wysoki poziom merytoryczny, którego gwarancją jest wybitne grono panelistów oraz zaangażowanie Fundacji Rektorów Polskich w przygotowanie programu konferencji; 10 eksperckich paneli dyskusyjnych poruszających wiele z aktualnych wyzwań, przed którymi stoją szkoły wyższe w Polsce tj. finansowanie, fuzje, współpraca z otoczeniem, czy akredytacje międzynarodowe; Wymiana najlepszych praktyk zarządczych w toku samej Konferencji, podczas wieczornej Gali wręczenia nagród LUMEN, a także w ramach prezentacji innowacyjnych narzędzi oraz rozwiązań doradczych i technologicznych.
Szczegółowy program Konferencji znajduje się na stronie wydarzenia: www.lumen.edu.pl. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o jak najszybsze potwierdzenie swojej obecności poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego udostępnionego na www.lumen.edu.pl. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Szczegółowe informacje: http://www.lumen.edu.pl/#lumen_2017