Wykładowcy: prof. Ryszard Markiewicz – Katedra Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego; prof. Ewa Nowińska – Katedra Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego; dr Marek Bukowski – Kancelaria Prawna Bukowski i Wspólnicy sp.k., Kraków; adwokat Agnieszka Malczewska – Poteralska – Kancelaria Prawna Bukowski i Wspólnicy sp.k., Kraków; radca prawny Joanna Karasińska – Kancelaria Prawna Bukowski i Wspólnicy sp.k., Kraków; dr Michał Markiewicz – Markiewicz & Sroczyński Kancelaria Radców Prawnych sp. j., Kraków
Program
11 marca 2019 r., godz. 9.00 – 12.00 – prowadzący prof. Ryszard Markiewicz
godz.12.00-13.30 – prowadzący dr Michał Markiewicz
Utwory połączone – łączyć czy współtworzyć?
1. Czym jest połączenie utworów?
2. Jakie są zasady podejmowania decyzji dotyczących połączonych utworów?
3. Jak rozumieć odesłanie do stosowania art. 9 pr. aut. do utworów połączonych?
4. Jak zredagować umowę dotyczącą utworów połączonych?
godz.13.30- 14.00 obiad
godz.14.00- 16.00 – prowadząca radca prawny Joanna Karasińska
Stosowanie 50 % kosztów uzyskania przychodów po zmianach przepisów z 2018 roku oraz w świetle opracowanej w 2019 roku przez Ministra Finansów interpretacji ogólnej dotyczącej możliwości stosowania tych kosztów do części wynagrodzenia uzyskanego w ramach stosunku pracy
godz.19.00- uroczysta kolacja
12 marca 2019 r., godz. 9.00 – 13.30 – prowadzący mecenas dr Marek Bukowski
Nowe zasady funkcjonowania zbiorowego zarządzania w ustawie z dnia 15 czerwca 2018 r. o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi i prawami pokrewnymi
godz.13.30- 14.00 obiad
godz.14.00- 16.00 – prowadząca adwokat Agnieszka Malczewska -Poteralska
Roszczenia cywilnoprawne z tytułu naruszenia praw autorskich do utworów z uwzględnieniem bieżącego orzecznictwa sądów polskich i TSUE
13 marca 2019 r., godz. 9.30 – 14.30 – prowadząca prof. dr hab. Ewa Nowińska
Prawo własności intelektualnej/przemysłowej: ochrona znaków towarowych i wzorów przemysłowych a prawo autorskie i przepisy zwalczające nieuczciwa konkurencję
godz. 14.30 – obiad i zakończenia Konferencji
cena za udział w dwudniowym szkoleniu: 11-12.03.: 1700 zł netto (+23 % VAT)
cena za udział w trzydniowym szkoleniu: 11-12-13.03.: 1990 zł netto (+23% VAT)
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT – zwolniony.
Cena zawiera:
– uczestnictwo w szkoleniu,
– materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze,
– imienny certyfikat,
– serwisy kawowe, obiady,
– uroczysta kolacja 11.03
Ceny dodatkowych świadczeń:
miejsce w pokoju 1-osobowy – 230 zł/doba wraz ze śniadaniem,
miejsce w pokoju 2-osobowym – 135 zł/doba wraz ze śniadaniem
kolacja w dniu 10.03- 40 zł
Dla stałych uczestników szkoleń 80 zł rabatu od ceny netto.
Zgłoszenia udziału należy przesyłać do czterech dni przed terminem szkolenia.
Po uzgodnieniu z organizatorem – płatność za udział w szkoleniu może nastąpić po szkoleniu, na podstawie faktury VAT.
Należność za udział należy wpłacać na konto OE FORUM: Bank Zachodni WBK SA I O/Szczecin, nr rach.: 10109022680000000100213506
Informacja dotycząca potwierdzenia realizacji szkolenia będzie przesłana do trzech dni roboczych przed terminem szkolenia.
Kontakt:
Anna Hoffmann | tel. 91 489 64 55 | |
Agnieszka Bobkiewicz | tel. 91 466 90 97 | |
Małgorzata Pawelec | tel. 91 434 29 79 |
Aby zgłosić na się na szkolenie, należy skorzystać z formularzy na stronie Do pobrania lub formularza na stronie Kontakt.